Vaje lahko izvajate kjerkoli na progi. Potrebujete le raven teren. Priporočamo, da jih naredite pred Testom vzdržljivosti (čas teka na 2000 metrov).
Let's get moving - Skiping na mestu

Skiping na mestu

Stoje v hitrem ritmu (skiping) izmenično dvigujemo kolena do pravega kota. Vajo izvajamo v dveh ali treh serijah po 30 sekund.

Fotogalerija
LetLetLet
Let's get moving - Hopsanje na mestu

Hopsanje na mestu

Stoje izmenično visoko zamahujemo s koleni (hopsamo). Vajo izvajamo v dveh ali treh serijah po 30 sekund.

Fotogalerija
LetLetLet
Let's get moving - Brcanje na mestu

Brcanje na mestu

Stoje v hitrem ritmu izmenično upogibamo kolena tako da pete, kolikor se da, približamo zadnjici. Vajo izvajamo v dveh ali treh serijah po 30 sekund.

Fotogalerija
LetLetLet
Let's get moving- Izmenični poskoki naprej

Izmenični poskoki naprej – nazaj

Stoje z nogama izmenično poskakujemo naprej in nazaj ter v enaki smeri istočasno zamahujemo z rokami. Izvedemo dve ali tri serije po 30 sekund.

Fotogalerija
Let's get moving- Izmenični poskoki naprejLet's get moving - Izmenični poskoki naprejLet's get moving - Izmenični poskoki naprej
Let's get moving - Poskoki skupaj-narazen

Poskoki skupaj – narazen

Stoje usklajeno poskakujemo in zamahujemo z rokami. Naredimo dve ali tri serije po 30 sekund.

Fotogalerija
Let's get moving - Poskoki skupaj-narazenLet's get moving - Poskoki skupaj-narazen
Let's get moving - Priteg kolena k trupu

Priteg kolena k trupu

Stoje in s pomočjo rok sočasno upogibamo kolk in koleno proti trupu. Končni raztezni položaj zadržimo 2 do 3 sekunde, nato se vrnemo nazaj v začetni položaj. Vajo ponovimo še za drugo nogo. Vajo izvajamo v dveh serijah s po desetimi ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Priteg kolena k trupuLet's get moving - Priteg kolena k trupuLet's get moving - Priteg kolena k trupu
Let's get moving - Predklon v razkoraku

Predklon v razkoraku

V položaju razkoraka se spustimo v predklon. Pri tem pazimo, da imamo noge v kolenu popolnoma iztegnjene. V razteznem položaju zadržimo 2 do 3 sekunde, zatem se vrnemo v začetni položaj. Vajo izvajamo v dveh serijah s po desetimi ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Predklon v razkorakuLet's get moving - Predklon v razkoraku
Let's get moving - Stranski izpadni korak

Stranski izpadni korak

V položaju razkoraka se spustimo na eno stran, tako da sočasno upognemo kolk in koleno. Pri tem pazimo, da nasprotno nogo popolnoma iztegnemo v kolenu. V razteznem položaju zadržimo 2 do 3 sekunde ter se vrnemo nazaj v začetni položaj. Vajo ponovimo še za drugo nogo. Izvajamo jo v dveh serijah s po desetimi ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Stranski izpadni korakLet's get moving - Stranski izpadni korakLet's get moving - Stranski izpadni korak
Let's get moving - Priteg pete k zadnjici

Priteg pete k zadnjici

Stoje izmenično upogibamo kolena, tako da z roko poskusimo približat peto k zadnjici. V razteznem položaju zadržimo 2 do 3 sekunde in se vrnemo nazaj v začetni položaj. Vajo ponovimo še za drugo nogo. Vadimo v dveh serijah s po desetimi ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Priteg pete k zadnjiciLet's get moving - Priteg pete k zadnjici
 Na vrh