Te vaje lahko izvajate kjerkoli na progi, teren naj bo raven. Priporočljivo je, da jih izvedete, preden naredite Test vzdržljivosti (čas hoje na 600 metrov).
Let's get moving - Stopanje na mestu

Stopanje na mestu

Stoje izmenično dvigujemo kolena do pravega kota. Vajo izvajamo v dveh ali treh serijah po 30 sekund.

Fotogalerija
LetLetLet
Let's get moving

Dvigovanje peta-prsti

Stoje se najprej dvignemo na prste, nato se počasi pričnemo spuščati in preko začetnega položaja preidemo na pete. Vajo izvajamo dvakrat ali trikrat z 10 - 12 ponovitvami.

Fotogalerija
LetLet
Let's get moving-Brcanje

Brcanje na mestu

Stoje izmenično upogibamo kolena tako, da pete, kolikor lahko, približamo zadnjici. Vajo izvajamo v dveh ali treh serijah po 30 sekund.

Fotogalerija
LetLetLet
Let's get moving - Inverzija gležnja

Inverzija gležnja

(spodvin) (Stopala postavimo v širini ramen in počasi začnemo spodvijati najprej en gleženj, nato še drugi. Vajo izvedemo dvakrat z desetimi ponovitvami za vsak gleženj.

Fotogalerija
Let's get moving - Inverzija gležnjaLet's get moving - Inverzija gležnja
Let's get moving - Priteg

Priteg kolena k trupu

Stoje, s pomočjo rok sočasno upogibamo kolk in koleno proti trupu. Končni raztezni položaj zadržimo 2 do 3 sekunde, nato se vrnemo nazaj v začetni položaj. Vajo ponovimo še za drugo nogo. Izvedemo jo dvakrat z desetimi ponovitvami za vsako stran telesa.

Video Fotogalerija
LetLetLet
Let's get moving-Predklon stoje s prekrižanimi nogami

Predklon stoje s prekrižanimi nogami

Stoje prekrižamo nogi in se počasi začnemo spuščati v predklon. Paziti moramo, da je zadnja noga popolnoma iztegnjena v kolenskem sklepu. Končni raztezni položaj zadržimo 2 do 3 sekunde, nato se vrnemo v začetni položaj. Vajo izvedemo dvakrat z desetimi ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
LetLet
 Na vrh