Vadimo med vsakim sprehodom ob klopcah ali kamnih ob progi. Ne pozabimo, da zgolj hoja ali tek nista dovolj za krepitev naših mišic.
Let's get moving - Priteg nog sede

Priteg nog sede

V sedečem skrčenem položaju in z rokama ob telesu (pridržimo se za klopco), noge v kolenih iztegujemo in upogibamo. Vajo izveedemo do trikrat s po 10 – 15 ponovitvami.

Fotogalerija
Let's get moving - Priteg nog sedeLet's get moving - Priteg nog sede
Let's get moving - Skleci na klopi

Skleci na klopi

Iz vzravnanega položaja začnemo upogibati komolce do pravega kota. Od tu se vrnemo v začetni položaj. Vajo naredimo dva do trikrat s po 10 – 15 ponovitvami.

Fotogalerija
Let's get moving - Skleci na klopiLet's get moving - Skleci na klopi
Let's get moving - Počepi

Počepi

Stoje, s stopali postavljenimi v širini ramen, se začnemo z boki spuščati v smeri navzdol in nazaj tako, da se z zadnjico samo dotaknemo klopce. Od tu se vrnemo v začetni položaj. Vajo izvedemo dva do trikrat s po 10 – 15 ponovitvami.

Fotogalerija
Let's get moving - PočepiLet's get moving - PočepiLet's get moving - Počepi
Let's get moving - Odročenje v položaju sklece

Odročenje v položaju sklece

Iz vzravnanega položaja v opori na rokah poskusimo preiti v odročenje. V trenutku odročenja smo oprti na eni roki in stopalih. Od tu nadaljujemo preko začetnega položaja na drugo stran. Vajo izvedemo dva do trikrat s po 8 – 12 ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Odročenje v položaju skleceLet's get moving - Odročenje v položaju skleceLet's get moving - Odročenje v položaju skleceLet's get moving - Odročenje v položaju sklece
Let's get moving - Skleci z oporo zadaj

Skleci z oporo zadaj

Iz opore na rokah se začnemo istočasno spuščati navzdol in upogibati komolce do pravega kota. Od tu se vrnemo nazaj v začetni položaj. Vajo izvedemo dva do trikrat s po 10 – 15 ponovitvami.

Fotogalerija
Let's get moving - Skleci z oporo zadajLet's get moving - Skleci z oporo zadaj
Let's get moving - Enonožno vstajanje s klopce

Enonožno vstajanje iz klopce

Iz sedečega položaja poskusimo z eno nogo vstati iz klopce in se ponovno usesti, ne da bi si pri tem pomagali z drugo nogo. Vajo izvedemo dva do trikrat s po 8 – 12 ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Enonožno vstajanje s klopceLet's get moving - Enonožno vstajanje s klopce
Let's get moving - Počepi na eni nogi

Počep na eni nogi - izpadni korak

Stoje, z eno nogo na klopci, se pričnemo z boki spuščati v smeri navzdol in nazaj. Pazimo, da je golen stojne noge v navpičnem položaju. Vajo izvedemo dva do trikrat s po 10 – 15 ponovitvami za vsako stran telesa.

Fotogalerija
Let's get moving - Počep na eni nogiLet's get moving - Počepi na eni nogi
 Na vrh