Test moči nog vam bo pokazal stanje vašega skeletnega in mišičnega zdravja.

Je standarden test odraslih in starejših za vrednotenje funkcionalnosti, ki je zelo pomembna za kakovostno življenje.

Začnite test spočiti, primerno ogreti in opravite nekaj poskusnih počepov.

Zabeležite število ponovitev v času 30 sekund in na tej osnovi izberite najprimernejšo aktivnost ter dolžino ponujenih rekreativnih prog.

Let's get moving - Test moči nog

Test moči nog

Navodilo: Usedite se na ustrezen kamen, tako da so kolena upognjena pod pravim kotom. Stopala naj bodo razmaknjena v širini ramen, roke prekrižane na prsih. V 30 sekundah naredite čim več izmeničnih vstajanj-usedanj s kamna. Število počepov v 30 sekundah vam bo pomagalo izbrati primerno dolžino proge in obliko vadbe (hoja/tek).


Priporočena proga (dolžina) 
ANG
ITA
Hoja (≤ 17 ponovitev)
ANG
ITA
Tek (≥ 18 ponovitev)
ANG
ITA
A (4 km)
≤ 7
18–20
B (5 km)
8–12
21–23
C (6 km)
13–17
≥ 24

POMEMBNO: Na poti boste lahko izvedli še dva testa vzdržljivosti, ki vam bosta dodatno pomagala pri izbiri najprimernejše dolžine proge in oblike vadbe.


Fotogalerija
LetLetLet
 Na vrh